dijous, 20 de setembre del 2012

CONTINUEN LES PROTESTES A LA MARINA BAIXA I A LA RESTA DEL PAÍS VALENCIÀ

EDUCACIÓN 18 líneas en la Marina Baixa
DIARIO INFORMACIÓN
Los afectados de varias urbanizaciones de La Nucía pretenden recorrer a pie todos los días el camino hasta el colegio para pedirle al Consell que recapacite

MARXES PER ELIMINACIÓ BUSOS A LA NUCIA


Si la situació ja era prou crítica per a moltes famílies, les noves mesures aplicades a l'inici de curs han tombat a tota la comunitat educativa: la pujada del material escolar, l'eliminació de beques de comedor i transport, l'augment d'alumnes per aula, la reducció de plantilla docent, que inclós no està coberta, la supressió de cicles formatius i moduls que han deixat a alumnes sense opció a continuar els seus estudis... i un etc, etc, que es suma a moltes més mesures en altres àmbits.

En definitiva, si els retalls, que suposadament el govern aplica per superar la crisis tenien series conseqüències visibles en les nostres cases, ara encara ho són més.

Com es preten solucionar els problemes del ciutadans si han de gastar-se 350€ en material escolar.. si s'eliminen les ajudes de menjador i transport???.... Acàs volen enfonsar-nos???..

Hi ha moltísimes coses en les quals es pot retallar... no podem hipotecar el futur dels nostres fills, filles i alumnes!!!


Amb l'Educació no es pot jugar ni fer negoci. Tots tenim dret a una Educació Pública, gratuïta i de qualitat!!
Hui, els afectats per l'eliminació del bus de la ruta del Tossal de La Nucia han realitzat una marxa, que es repetirà el pròxim dimarts 25. I el dijous 27 de setembre s'ha convocat una marxa conjunta dels afectats de totes les rutes partint a les 8h des de la gasolinera BP que hi ha en les rotones direcció Benidorm-La Nucia.
Recordem que dissabte 22 de setembre hi ha manifestació en defensa de l'Educació Pública en Alacant i València, a les 18h. PUNT DE TROBADA PER MARINA BAIXA: ING Direct en Plaza Luceros.
Units podem canviar les coses!!!! Intentem sumar-nos a totes aquestes accions per defendre els nostres drets!!!

L'Alfàs del Pi por una educación de calidad

El IES l´Arabí arranca el curso con pancartas

DIARIO INFORMACIÓN
Esta semana, la asamblea de profesores y parte del alumnado del IES l'Arabí de l'Alfàs del Pi se concentró en defensa de una enseñanza pública en valenciano y de calidad. Se procedió a dar lectura del manifiesto "Posa li fil a l'agulla" haciendo hincapié en la situación del centro que, con aproximadamente el mismo número de alumnos, ha visto reducida la plantilla de profesores en 9 menos para este curso. También se ha reducido la optatividad de los alumnos en la ESO y las ratios se han incrementado. Llegando a haber 38 alumnos en aulas que se proyectaron para 28. Otra queja fundamental es la supresión de 3 líneas de autobús hasta el IES.

Al‘cole’ por la carretera

Alumnos de preescolar caminan cuatro kilómetros en protesta por la supresión del autobús

Caos en el transporte escolar por la improvisación de la consejería



LEVANTE-EMV
Los alumnos de Infantil del colegio Luis de Santángel caminan 4 kilómetros para llegar al centro escolar en protesta por la supresión del autobús para 83 niños

 

Gritos y abucheos reciben a Fabra en la apertura de curso en Elx

EL PAÍS, Ezequiel Moltó Elche
El presidente aboga por la Universidad como lugar de diálogo y replica que los manifestantes "mancillan" la institución


Algunos manifestantes corren para alcanzar al presidente Alberto Fabra. / Ezequiel Moltó


Fabra esquiva la protesta estudiantil en la UMH de Elx

LEVANTE-EMV


El presidente es conducido en coche hasta la misma puerta del edificio y los miembros de seguridad tiene que frenar a varias personas para evitar que entren al Rectorado


El 75% de los colegios públicos no tiene la plantilla docente completa

EL PAÍS. Neus Caballer / Ezequiel Moltó Valencia / Alicante
Los directores de centros denuncian la falta de previsión de la Consejería de Educación

7.000 alumnos sin maestro al no cubrir 300 bajas laborales

DIARIO INFORMACIÓN
Los directores de Primaria descartan el Inglés en las aulas de Infantil por la falta de docentes