dimecres, 18 d’abril del 2012

AQUESTA CRISI ÉS UNA ESTAFA, LA CONSUMACIÓ DE LES POLÍTIQUES NEOCONSERVADORES PER DESMANTELLAR L'ESTAT SOCIAL, DEMOCRÀTIC I DE DRET.


Pedro Olalla reflexiona desde Atenas sobre la situación que vive Grecia entendida en un contexto global
Palabras desde Atenas - Words from Athens



LA DOCTRINA DEL SHOCK
Basat en el llibre de Noami Klein: La doctrina del Shock , narra la manera com els anomenats "Chicago boys" de milton Freeman, van utilitzar el descobriment dels electroshock de la psicologia per esborrar els records i tornar al subjecte a un estat infantil, i poder reescriure la seva història, el traslladen al context soci econòmic dels països en vies de desenvolupament, per a propinar xocs econòmics (alça d'impostos, eliminació de subsidis i polítiques socials, augment de preus, etc.) i així , permetre millor saquejar els recursos naturals i enriquir les transnacionals.



Yo pago, tú pagas ¿quién se lo lleva?

http://www.youtube.com/watch?v=p1DRN-XA7TE&feature=email

Gran reportaje donde se analiza el origen de la crisis y el negocio que están haciendo con ella sus propios causantes, los cuales han sometido y doblegado a los Estados y al poder político, instrumento ejecutivo de los intereses financieros. También se analizan las perspectivas de futuro y las posibles soluciones para acabar con esta situación.



-
Toda la Comunitat excepto Castellón
El 85% del transporte escolar parará por el impago del Consell
DIARIO INFORMACIÓN
La Generalitat adeuda 30 millones de euros por lo que Valencia y Alicante harán paro.